Termene si conditii.
Prevederi privind confidentialitatea si
prelucrarea datelor cu caracter personal.
Politica de livrare si returnare. ANPC.
Declaratia de tva. Date companii.
1. PREVEDERI GENERALE
- Platforma online disponibila la adresa de
internet www.tqm-group.ro
este deținuta și administrata de societatea TQM GROUP SRL, persoană
juridică de drept românesc, cu sediul principal de birouri în Bulevardul
Ionita Sandu Sturza nr. 74, Bacau, România, tel.:
0234.519.200, fax: 0234.571.000, e-mail: secretariat@tqm-group.ro, înmatriculată în Registrul Comerțului București
sub nr. J04/174/2004, Cod Unic de Înregistrare 16090646, capital social subscris
și vărsat în valoare de 800 lei si de alte societati din Grupul TQM, respectiv: TQM HOLDING SERV S.R.L., CUI: 25998349, J04/905/2009,
TQM SERVICII INTEGRATE S.R.L., CUI: 34348221, J04/379/2015 („Grupul TQM”,
„Societatea” sau
„Vânzătorul”).
- Utilizarea www.tqm-group.ro necesită
îndeplinirea de către sistemele informatice utilizate de către Client a
anumitor cerințe de ordin tehnic.
- Termenii și Condițiile
www.tqm-group.ro se adresează Utilizatorilor, Clienților consumatori și
Clienților neconsumatori care utilizează www.tqm-group.ro sau încheie
Contracte la Distanță.
- Informațiile prezentate în cadrul
www.tqm-group.ro cu privire la Produse constituie doar invitația la
încheierea Contractului de Vânzare în sensul art. 2 pct. 7 din
Ordonanța de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum
și pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
- Acceptarea Termenilor și Condițiilor
www.tqm-group.ro este voluntară, dar necesară pentru crearea Contului
și/sau în scopul plasării comenzii de către Client sau Utilizator,
reprezentând o formalitate premergătoare încheierii Contractului la
Distanță.
- Navigarea în cadrul www.tqm-group.ro,
urmată de Comandă, echivalează cu citirea, înțelegerea și
acceptarea expresă de către orice Client sau Utilizator a Termenilor și
Condițiilor www.tqm-group.ro.
- Societatea își rezervă dreptul de
a schimba și actualiza, în orice moment, conținutul platformei
www.tqm-group.ro, precum şi Termenii şi Condițiile de folosire,
fără nici un fel de notificare prealabilă. În caz de
divergență sau neînțelegeri între Societate şi
Client/Utilizator, se vor aplica Termenii şi Condițiile valabile la momentul
plasării Comenzii de către Client/Utilizator.
- Termenii şi Condițiile
www.tqm-group.ro au în vedere, în primul rând, achiziționarea
Produselor prin intermediul platformei www.tqm-group.ro, dar se
pot aplica, după caz, şi în ceea ce privește cumpărarea unor
Produse din sediile fizice ale Societății.
- Produsele sunt livrate de Societate în
cantități obișnuite pentru utilizarea medie. Societatea își
rezervă dreptul de a fixa cantitatea maximă de Produse pe care o poate furniza
Clientului şi/sau Utilizatorului,
- Toate informațiile folosite pentru
descrierea Produselor disponibile în www.tqm-group.ro (i.e. imagini
statice/dinamice/prezentări multimedia, etc) nu reprezintă o obligație
contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate în
cadrul www.tqm-group.ro exclusiv cu titlu de prezentare.
- În cazul în care plata Prețului
Produselor este efectuată online, Societatea nu este/nu poate fi făcută
responsabilă pentru nici un alt cost suplimentar ocazionat Clientului/Utilizatorului,
incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate
de către banca emitentă a cardului bancar al Clientului/Utilizatorului, în
cazul în care moneda de emitere a acestuia nu este în RON.
- Vânzătorul poate cesiona şi/sau
subcontracta unei terțe părți servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu
informarea Clientului/Utilizatorului, nefiind necesar acordul acestuia. În toate
cazurile, Societatea va fi răspunzătoare față de Client/Utilizator
pentru toate obligațiile contractuale asumate în cadrul Contractului la
Distanță.
- Clientul/Utilizatorul poate interacționa cu
Vânzătorul în mod telefonic sau prin intermediul adresei de poștă
electronică secretariat@tqm-group.ro.
- În cazul în care
platforma www.tqm-group.ro este afectată de un volum al traficului neobișnuit de mare,
Societatea își rezervă dreptul de a solicita Clienților/Utilizatorilor
introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea
protejării informației din cadrul www.tqm-group.ro.
- Crearea de Conturi multiple, folosind adrese
generate automat şi care expiră după o perioadă predefinită, pentru
a putea beneficia de promoții sau oferte, sau orice comportament fraudulos în
măsura să afecteze bunul mers al Campaniilor Promoționale (i.e. plasarea unor
Comenzi într-un cuantum substanțial, în scopul acumulării unor puncte
de loialitate, dar care sunt anulate ulterior) este interzisă şi va fi
considerată o tentativă de fraudă. Societatea își rezervă
dreptul de a suspenda Conturile astfel create și de a retrage beneficiile aferente
Campaniilor Promoționale sau ofertelor în curs, de a anula Contul fără
preaviz, înștiințare, alte formalități sau
despăgubiri.
- Orice tentativă de fraudă sau orice
frauda (cum ar fi, dar fără a se limita la accesarea datelor Clienților
și/sau Utilizatorilor www.tqm-group.ro, alterarea conținutului platformei
www.tqm-group.ro, încercarea de afectare a performanțelor serverelor care
deservesc platforma www.tqm-group.ro, deturnarea conținutului livrărilor
Produselor către terți, etc) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in
vigoare.
2. DEFINIŢII
- Definițiile de mai jos se vor aplica
termenilor următori atunci când sunt utilizați în materialul de
față, cu excepția cazului în care contextul impune un alt
înțeles:
Campanii Promoţionale
Condițiile particulare de vânzare ale Produselor
expuse în cadrul www.tqm-group.ro, reglementate prin regulamente aferente, cu
respectarea Legislaţiei Incidente (i.e. reducerea Prețului sau a costurilor de
livrare, în limita stocurilor disponibile, etc);
Cerinţe Tehnice
Cerințe tehnice minime a căror îndeplinire este
necesară pentru utilizarea www.tqm-group.ro şi anume calculator, laptop sau alt
dispozitiv multimedia cu acces la internet, de natură a asigura accesul la poșta
electronică şi la internet.
Client
Orice persoană fizică care are vârsta de minim 18
ani sau persoana juridică care vizitează www.tqm-group.ro și/sau
efectuează o Comandă în baza unui Cont;
Colet
Pachet fizic sau digital (curs, serviciu) de produse, livrate
prin mijloacele stabilite in Termeni si Conditii.
Comandă
Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare
între Vânzător și Client/Utilizator, prin intermediul căruia
Clientul/Utilizatorul își exprimă intenția de a încheia un Contract
la Distanță, cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță,
precizând totodată Produsele pe care se oferă să le achiziţioneze de
la Vânzător şi furnizându-i acestuia datele necesare pentru
încheierea și realizarea Contractului la Distanţă;
Comunicări Comerciale
Serviciul electronic de tip „newsletter” care permite Clienților
sau Utilizatorilor să recepţioneze informații periodice de la
Vânzător, în special despre Campaniile Promoţionale şi Produsele
oferite spre vânzare în cadrul www.tqm-group.ro, la adresa de e-mail sau
numărul de telefon pe care Clientul şi/sau Utilizatorul le-au furnizat în
procesul de creare al Contului;
Consumator
Orice persoană fizică sau grup de persoane fizice
constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara
activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori
liberale;
Cont
Serviciul electronic pus la dispoziţia Clientului de
către www.tqm-group.ro, identificat prin adresă de email (Login) şi
Parolă, introduse de Client, resurse colectate de sistemul informatic al
Vânzătorului şi care permite Clientului să utilizeze
funcţionalităţi/servicii suplimentare (i.e. vizualizare comenzi, facturi fiscale,
etc);
Contract la Distanţă
Contract de vânzare-cumpărare încheiat la
distanţă, fără prezenţa fizică simultană a
Vânzătorului şi a Clientului/Utilizatorului, materializat în comanda
confirmată şi acceptată de către Vânzător, prin email şi
prin intermediul căruia Vânzătorul este de acord să vândă
și să livreze Produsele, iar Clientul/Utilizatorul este de acord să
achiziționeze, să primească și să facă plata acestor Produse,
în acord cu principiile stabilite de Termenii și Condițiile
www.tqm-group.ro;
Conţinut
Elemente de tip text, grafice sau multimedia, cum ar fi, dar
fără a se limita la, informații despre Produse şi inclusiv imagini şi
descrieri ale acestora, videoclipuri promoționale, dacă este cazul, descrieri
și imagini ale persoanelor, scripturi, software, mărci înregistrare, care sunt
postate și distribuite în cadrul www.tqm-group.ro de către
Vânzător, fiind proprietatea acestuia sau a furnizorilor săi;
Coş de Cumpărături
Serviciul pe care Vânzătorul îl oferă
fiecărui Client sau Utilizator al www.tqm-group.ro şi care permite plasarea
Comenzii pentru unul sau mai multe Produse, introducerea codurilor de reducere care
facilitează micşorarea Preţului în condiţiile anumitor Campanii
Promoţionale, vizualizarea Preţului fiecărui Produs în parte şi al
tuturor Produselor împreună, al eventualelor costuri legate de livrarea Produselor
şi a datei estimative de livrare a acestora. Coşul de Cumpărături
colectează ofertele depuse de Client sau Utilizator pentru încheierea Contractului la
Distanţă. Prin intermediul unei Comenzi, Clientul sau Utilizatorul pot adăuga
în Coşul de Cumpărături mai multe Produse în vederea încheierii
Contractului la Distanţă;
Curier
Orice persoană de drept public sau privat care
prestează servicii de curierat rapid;
Departamentul CS
Departamentul Customer Support (relații clienți)
și care oferă Clienților sau Utilizatorilor informații cu privire la
activitatea desfășurată prin intermediul www.tqm-group.ro, fiind disponibil
de luni până vineri, între orele 09:00 – 17:00, (i) la numărul de
telefon 0234.519.200 (linie telefonică cu tarif normal) şi (ii) la adresa de
email secretariat@tqm-group.ro;
www.tqm-group.ro
Platforma online care constă în platforma de
comerţ electronic www.tqm-group.ro şi care permite plasarea Comenzilor de către Client sau
Utilizator, precum și prestarea de servicii puse la dispoziţie de către
Vânzător. www.tqm-group.ro. este deţinut, operat şi administrat de
către Vânzător, fiind alcătuit dintr-un ansamblu de pagini de internet
corelate între ele, care poate fi accesat atât prin intermediul unui browser web,
cât şi prin intermediul Aplicației;
Legislaţia Incidentă
Codul Civil din 2009, Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000
privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, Legea nr. 193/2000
privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesionişti şi
consumatori, Legea nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Hotărârea
Guvernului nr. 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr.
356/2002 privind comerţul electronic, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor
şi garanţiilor asociate acestora, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu
caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul
comunicaţiilor electronice, Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014
privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu
profesioniştii şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;
Login
Adresa de e-mail a Clientului şi parola furnizate în
cadrul www.tqm-group.ro în timpul procesului de creare al Contului;
Parolă
Un șir alfanumeric necesar autorizării accesului
în Cont, care este stabilit de către Client în procesul de crearea al
Contului.
Preț
Suma de bani pe care o primește Vânzătorul
în schimbul furnizării către Client/Utilizator a Produsului comandat, în
conformitate cu termenii și condițiile Contractului la Distanță. Prețul
este format din valoarea Produsului, la care se adaugă, după caz, cheltuielile de
transport și/sau încasare aferente. Cheltuielile de transport şi/sau
încasare aferente sunt detaliate pe www.tqm-group.ro,
înainte de plasarea Comenzii de către Client și/sau Utilizator, dar și mai
jos, în cuprinsul secțiunii „Livrare”;
Produs, serviciu sau curs, produs sau serviciu, sau produs,
avand aceeasi acceptiune
Serviciul, cursul si/sau bunul mobil listat în cadrul
www.tqm-group.ro, menționat în Comandă și care face obiectul
Contractului la Distanță, ce urmează a fi furnizat de către
Vânzător Clientului sau Utilizatorului, în schimbul achitării
Prețului;
Termeni şi Condiţii www.tqm-group.ro
Prezentul document, care definește termenii de
încheiere a Contractelor la Distanţă prin intermediul www.tqm-group.ro
şi al Aplicaţiei, stabileşte drepturile și obligațiile
Vînzătorului și ale Clientului/Utilizatorului, în acord cu prevederile
Legislaţiei Incidente;
Tranzacţie
Operaţiunea de încasare sau de rambursare către
Client/Utilizator a sumei rezultate din vânzarea unui Produs de către
www.tqm-group.ro, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreate de
către Vânzător sau prin transfer bancar prin ordin de plată, indiferent de
modalitatea de livrare aleasă de către Client/Utilizator.
Utilizator
Orice persoană fizică care are vârsta peste 18
ani sau persoana juridică care vizitează www.tqm-group.ro și/sau
efectuează o Comandă, fără a avea creat un Cont de Client;
Zi Lucrătoare
Una din zilele de luni până vineri inclusiv, cu
excepția sărbătorilor legale, declarate zile libere.
3. SERVICII ELECTRONICE ŞI
FUNCŢIONALITĂŢI PUSE LA DISPOZIŢIA CLIENTULUI ŞI/SAU UTILIZATORULUI DE
CĂTRE VÂNZĂTOR ÎN CADRUL WWW.TQM-GROUP.RO ŞI/SAU ÎN
APLICAŢIE. COMUNICĂRI COMERCIALE
3.1. SERVICII ELECTRONICE ŞI
FUNCŢIONALITĂŢI PUSE LA DISPOZIŢIA CLIENTULUI ŞI/SAU UTILIZATORULUI DE
CĂTRE VÂNZĂTOR ÎN CADRUL WWW.TQM-GROUP.RO ŞI/SAU ÎN
APLICAŢIE
- În cadrul www.tqm-group.ro
sau/şi în Aplicaţie, Vânzătorul pune la dispoziţia
Clientului şi/sau Utilizatorului următoarele servicii electronice şi
funcţionalităţi:
- crearea Contului;
- utilizarea Coșului de
Cumpărături;
- plasarea Comenzilor, precum și
încheierea Contractelor la Distanţă, în condițiile reglementate
de Termenii şi Condiţiile www.tqm-group.ro;
- vizualizarea Conținutului afișat
în cadrul www.tqm-group.ro şi/sau Aplicaţie;
- trasmiterea de Comunicări Comerciale,
în baza consimţământului exprimat în prealabil de către
Client;
- informaţii referitoare la punctele de
loialitate acumulate ca urmare a achiziţionării Produselor de pe
www.tqm-group.ro (i.e. programul Tqm-group Premium);
- în cazul Clienților
Aplicației (reglementările prezente pot fi aplicate serviciilor electronice
actuale sau introduse în viitor – posibilitatea utilizării servicilor
electronice stabilite care reies din funcționalitatea Aplicației actuale ):
- prezentarea notificărilor curente direct
pe ecranul dispozitivului mobil (notificare push);
- Vânzătorul, suplimentar pentru
Clienții care au deja Cont, oferă gratuit stocarea și punerea la
dispoziția acestora prin intermediul Contului a istoricului Comenzilor, a facturilor
fiscale aferente Produselor achiziţionate, a posibilităţii actualizării
datelor de contact, livrare şi plată, după caz, etc.
- Utilizarea Contului este posibilă
după finalizarea următorilor pași de către Client:
- completarea formularului de înregistrare,
înţelegerea și acceptarea prevederilor Termenilor şi Condiţiilor
www.tqm-group.ro;
- apăsarea butonului „Creează
cont”.
- Utilizarea Coșului de
Cumpărături începe în momentul în care Clientul adaugă
primul Produs în Coşul de Cumpărături.
- Coșul de Cumpărături este
oferit gratuit, are caracter singular şi se încheie atunci când Comanda
este plasată prin intermediul acestuia sau când Clientul/Utilizatorul nu
finalizează Comanda prin intermediul lui, iar Coșul de Cumpărături
salvează informațiile selectate de Client și după încheierea
sesiunii browserul sau a Aplicației, inclusiv deconectarea, însă nu
rezervă Produsele.
- Clientul şi/sau Utilizatorul au
următoarele obligaţii în ceea ce priveşte utilizarea serviciilor
electronice şi a funcţionalităţilor puse la dispoziţie de
Vânzător în cadrul www.tqm-group.ro sau prin intermediul
Aplicaţiei:
- să furnizeze date conforme cu realitatea
atunci când plasează o Comandă sau în formularele de
înregistrare la crearea Contului;
- să actualizeze datele pe care le-au
furnizat Vânzătorului la momentul plasării Comenzii şi al
încheierii Contractului la Distanţă, în special pentru utilizarea
corectă a serviciilor electronice şi a funcţionalităţilor oferite
de www.tqm-group.ro şi de Aplicaţie. Clientul/Utilizatorul are posibilitatea
de a modifica în orice moment datele introduse în timpul creării Contului
sau al plasării Comenzii, utilizând toate opțiunile disponibile din cadrul
secțiunii Cont sau plasare Comandă;
- să folosească serviciile electronice
și funcționalitățiile puse la dispoziție de către
Vânzător astfel încât să nu interfereze cu funcționarea
platformei www.tqm-group.ro şi/sau a Aplicației;
- să utilizeze serviciile și
funcționalitățile puse la dispoziție de către
Vânzător în conformitate cu legislația în vigoare şi cu
Termenii şi Condiţiile www.tqm-group.ro;
- să plătească la termen
Prețul și celelalte costuri asociate livrării Produselor, după
caz;
- să preia la timp Produsele comandate prin
utilizarea metodei de livrare și plata ramburs;
- să nu desfășoare
activități informatice sau orice alte activități care au ca scop
obținerea de informații care nu sunt destinate Clientului şi/sau
Utilizatorului, inclusiv date ale altor Clienți sau care interferează cu
principiile sau aspectele tehnice de funcționare ale www.tqm-group.ro, ale
Aplicației și realizarea plății Preţului Produselor, ori
modificarea neautorizată a Conținutului furnizat de Vânzător,
în special a celor furnizate în cadrul www.tqm-group.ro sau al
Aplicaţiei referitor la Prețuri sau la descrierea Produselor;
- Reclamații referitoare la furnizarea
serviciilor electronice în cadrul www.tqm-group.ro, pot fi depuse:
- în scris la adresa: Bacau, Bd. Ionita
Sandu Sturza nr. 74;
- în format electronic prin intermediul
poștei electronice la adresa: secretariat@tqm-group.ro.
- Se recomandă precizarea de către
Client/Utilizator în reclamaţie/plângere a următoarelor aspecte:
- natura și circumstanțele
referitoare la subiectul plângerii, în special, tipul neregulii și data
când aceasta a avut loc;
- solicitarea Clientului sau a
Utilizatorului;
- datele de contact ale petentului.
- Cerinţele enumerate mai sus constituie
doar un model şi nu influenţează eficacitatea reclamaţiilor
înaintate dacă modelul recomandat se omite, însă aceste
informaţii pot facilita examinarea cu celeritate a plângerii de către
Vânzător.
- Soluţionarea reclamaţiei de
către Vânzător se poate face imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile
calendaristice de la data confirmarii primirii plângerii formulate de către
Client/Utilizator.
3.2. COMUNICĂRI
COMERCIALE
- Clientul îşi poate modifica în
orice moment opţiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru
Comunicările Comerciale conţinând informaţii generale şi tematice
în ceea ce priveşte Produsele oferite în cadrul www.tqm-group.ro,
inclusiv cu privire la oferte sau promoţii, dupp cum urmează:
- prin modificarea setărilor din Cont la
secţiunea “Setări Cont”;
- prin accesarea link-ului de dezabonare
afişat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzator; sau
- prin contactarea Departamentului CS.
- Nu sunt considerate Comunicări Comerciale,
în înţelesul Legislaţiei Incidente, mesajele primite de către
Client/Utilizator de la Vânzător, prin SMS sau poştă electronice,
referitoare la statusul relaţiei dintre Vânzător şi Client/Utilizator
(i.e. confirmare creare cont, confirmare plasare Comandă, notificare livrare Produse,
comunicare incidente de securitate, etc).
4. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL si confidentialitatea datelor.
- Societatea colectează şi
prelucrează datele cu caracter personal în cadrul platformei www.tqm-group.ro conform Politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal
în www.tqm-group.ro, disponibilă aici
– link la noi.
- Consimţământul pentru primirea
de Comunicări Comerciale se manifestă de Client şi/sau Utilizator conform
Politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, disponibilă
pe www.tqm-group.ro.
Detalii cu privire la prelucrarea datelor în vederea transmiterii de Comunicări
Comerciale privind Produsele, inclusiv condiţiile de dezabonare, se găsesc
în Politica privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal în
www.tqm-group.ro, disponibilă aici – link
la noi.
- Societatea nu va divulga datele personale, date
de logare, istoric al contului, s.a. tertilor, cu exceptia celor prevazute in Politica
privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, necesare pentru conectarea cu/prin
retelele sociale, email/motoare de cautare (Google, Yahoo, s.a.), integratorul de plati,
livrarea prin curier, operatiuni de plati/ramburs sau in situatiile prevazute de legea
nationala pentru cercetarea unor fapte ilicite.
5. ÎNREGISTRAREA UNUI CONT DE CLIENT. PLASAREA
COMENZII. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI LA DISTANŢĂ
5.1. Înregistrarea unui Cont de
Client
- Pentru crearea unui cont pe platforma
www.tqm-group.ro, potențialul client este obligat să folosească o adresă
de e-mail validă şi să urmeze pașii descriși în pagina de
creare a Contului, disponibilă la adresa www.tqm-group.ro.
- Înregistrarea Contului necesită
repetarea Parolei de două ori pentru a detecta și corecta greșelile de
tastare.
- Clientul obţine accesul la Cont cu
ajutorul Loginului şi al Parolei. Clientul se conectează în Contul său
după înregistrarea în www.tqm-group.ro. Contul permite stocarea
informaţiilor referitoare la adresa furnizată de Client pentru Produsele
comandate, la starea şi istoricul Comenzilor, facturile fiscale emise de
Vânzător, precum şi accesarea altor servicii puse la dispoziţie de
către Societate, cum ar fi programul punctelor de loialitate Tqm-group Premium, Lista
sau Produsele Favorite.
- Clientul este obligat să păstreze
Parola în deplină confidențialitate, să nu o dezvăluie persoanelor
terțe şi înțelege că dacă încredințează cuiva
Parola Contului, respectiva persoană va avea acces la datele sale cu caracter personal,
iar Societatea va fi astfel exonerată de orice răspundere care ar deriva dintr-o
utilizare neautorizată a Contului.
- Vânzătorul oferă posibilitatea
Clientului de a-și modifica Parola în orice moment.
- Societatea poate refuza cererea de
înregistrare a unui Cont în situațiile în care Departamentul CS sau
Departamentul Tehnic al Societății constată că în procesul de
creare al Contului au fost utilizate informații neconforme cu realitatea.
- Clientul are posibilitatea, în orice
moment și fără motiv, să șteargă Contul (anularea
Contului), fie direct din Cont, fie prin trimiterea unei solicitări la
adresa secretariat@tqm-group.ro.
- Crearea Contului nu este necesară pentru
a plasa o Comandă în cadrul www.tqm-group.ro, aceasta putând fi
efectuată şi de un Utilizator.
5.2. Plasarea Comenzii
5.2.1 Aspecte generale
- Vânzătorul oferă
posibilitatea plăsării Comenzii pentru Produse în următorul mod:
- prin accesarea platformei
www.tqm-group.ro;
- Produsele achiziționate prin intermediul
www.tqm-group.ro sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului şi/sau
Utilizatorului.
- www.tqm-group.ro nu poate fi tras la
răspundere pentru informații introduse eronat de către Client şi/sau
Utilizator, din care pot decurge întârzieri sau imposibilități de
livrare. Totodată, în acest caz, Societatea nu poate fi ținută
răspunzătoare pentru orice eventual prejudiciu suferit de Client şi/sau
Utilizator ca urmare a întârzierii în livrarea Comenzii.
- www.tqm-group.ro poate refuza o
Comandă, sub rezerva transmiterii unei notificări prealabile Clientului
şi/sau Utilizatorului, fără a exista obligații între
părți şi fără să existe posibilitatea pentru Client
şi/sau Utilizatorul să poată pretinde daune, în oricare din
următoarele situații:
- eșuarea / invalidarea
Tranzacției;
- neacceptarea de către banca emitenta a
cardului Clientului/Utilizatorului a Tranzacției, efectuată prin transfer
bancar;
- date incomplete sau incorect furnizate de
Client şi/sau Utilizator;
- activitatea Clientului şi/sau a
Utilizatorului poate produce daune platformei www.tqm-group.ro şi/sau partenerilor
comerciali ai Societății;
- există suspiciuni rezonabile că
respectivul Client/Utilizator plasează Comenzi exclusiv în scopul de a acumula
beneficiile oferite de www.tqm-group.ro (i.e. nu onorează Comenzile ulterior,
anulându-le sau neachitând Prețul Produselor);
- există suspiciuni rezonabile cu privire la
o posibilă fraudă din partea Clientului sau a Utilizatorului în ceea ce
privește modalitatea de plată a Prețului Produselor.
- Chiar dacă a luat toate măsurile
pentru ca informația prezentată pe platforma www.tqm-group.ro să fie
exactă şi corectă, Vânzătorul nu poate fi ținut
răspunzător pentru inexactitățile care pot apărea în
completarea de către Client şi/sau Utilizator a formularelor din platforma
www.tqm-group.ro pentru finalizarea Comenzii. Clientul şi/sau Utilizatorul sunt
responsabili pentru corectitudinea şi caracterul complet al informațiilor pe care
le furnizează în cadrul formularelor disponibile pe platforma
www.tqm-group.ro.
- În anumite situații şi pentru
motive justificate, Societatea își rezervă dreptul de a modifica cantitatea
Produselor din Comandă. În aceste situații, Clienții/Utilizatorii vor
fi notificați prin intermediul poștei electronice, iar Societatea va returna suma
achitată de Client sau Utilizator, în cazul in care contravaloarea Produselor a
fost achitată anterior de către Client sau Utilizator.
- În cazul în care un Produs comandat
de către Client/Utilizator nu mai poate fi livrat/furnizat de către Societatea, ne
obligăm să informăm Clientul/Utilizatorul asupra acestui fapt, fie telefonic,
fie prin email și în cazul în care Clientul/Utilizatorul a achitat anterior
acestei informări contravaloarea Produsului, să returnăm în contul
bancar indicate de Client contravaloarea Produsului, în termen de maxim 14 zile de la
data la care Societatea a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la
care Clientul/Utilizatorul și-a exprimat în mod expres intenția de a
ieși din Contractul la Distanță.
- Vânzătorul îşi
rezervă dreptul de a stabili un prag valoric minim al Comenzii, pentru care livrarea
Produsului/Produselor este gratuită.
- Societatea îşi rezervă dreptul
de a anula Comenzile pentru Produse care sunt afişate în www.tqm-group.ro
ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă
preţuri evident eronate/derizorii pentru Produse.
- www.tqm-group.ro va notifica
Clientul/Utilizatorul prin email cu privire la statusul Comenzii (i.e. iniţiere şi
preluare Comandă, trimitere şi ridicare colet, etc).
- Din cauza timpului foarte scurt de procesare a
Comenzilor, este imposibilă operarea de modificări asupra Comenzilor deja plasate.
Anularea Comenzii se poate face în maxim o oră de la plasarea acesteia.
- Prin plasarea Comenzii, Clientul şi/sau
Utilizatorul certifică faptul că a împlinit vârsta de 18 ani sau ca
datele persoanei juridice introduse sunt corecte si apartin unei persoane juridice
infiintate legal.
5.2.2.
Plasarea Comenzii
- Disponibilitatea unui Produs va fi
afişată în www.tqm-group.ro după cum urmează:
- “în
stoc” – stocul www.tqm-group.ro cuprinde mai
mult de 1 bucăţi ale Produsului respectiv;
- “stoc
epuizat” – Produsul nu mai este disponibil în
stocul www.tqm-group.ro;
- În cadrul www.tqm-group.ro,
Clientul/Utilizatorul plasează Comanda în următorul mod:
- Clientul adaugă Produsul/Produsele
selectat/e în Coșul de Cumpărături și apoi merge la formularul
de Comandă;
- Clientul confirmă în formularul de
Comandă conformitatea datelor necesare încheierii și executării
obiectului Contractului la Distanţă. Utilizatorul trebuie să completeze
formularul de Comandă individual cu datele lui, necesare pentru încheierea
și executarea obiectului Contractului la Distanţă. În fiecare
situație transmiterea de către Client/Utilizator a unor date
neactualizate/incorecte poate duce la imposibilitatea realizării obiectului
Contractului la Distanţă. În formularul de Comandă este necesar a fi
specificate următoarelor date ale Clientului/Utilizatorului: numele și
prenumele, adresa (strada, numărul casei / locuinţei, codul poştal,
localitatea, ţara), adresa de e- mail, număr de telefon de contact, precum
şi datele ce ţin de Contractul la Distanţă, respectiv
Produsul/Produsele, cantitatea Produsului/Produselor, în cazul
disponibilităţii, modelul, culoarea şi mărimea Produsului, locul
şi metoda de livrare a Produsului/Produselor, modalitatea de plată aleasă.
În cazul Clienților nonconsumatori, este, de asemenea, necesară furnizarea
datelor complete ale persoanei juridice (i.e. număr înmatriculare în
Registrul Comerţului, cod unic de înregistrare, adresă sediu social);
- Clientul/Utilizatorul alege una din
modalitățile de livrare puse la dispoziție de către
Vânzător, precum şi modalitatea de plată a Prețului și a
eventualelor costuri generate de livrarea Produsului/Produselor;
- Clientul trimite Vânzătorului
Comanda, depunând oferta de achiziţionare a Produsului, prin intermediul
funcționalității puse la dispoziție de www.tqm-group.ro
în acest scop (i.e. butonul ”Plasează Comanda”). La plasarea Comenzii
de către Client/Utilizator, se cere acceptarea Termenilor şi Condiţiile
www.tqm-group.ro;
- în timpul plasării Comenzii,
până la apăsarea butonului ”Plasează Comanda”,
Clientul/Utilizatorul are posibilitatea de a revizui Coşul de Cumpărături,
în sensul de a adăuga/elimina Produse sau a modifica cantitatea acestora, de a
modifica adresele de facturare şi livrare, precum şi modalitatea de livrare
şi plată.
- în funcție de metoda de plată
aleasă, Clientul/Utilizatorul poate fi redirecționat către o pagină
a unui prestator extern, care furnizează servicii de plată în scopul
realizării plații Preţului.
- Vânzătorul, ca răspuns la
Comanda plasată de Client/Utilizator, va trimite Clientului/Utilizatorului un mesaj
automat pe adresa de e-mail furnizată de Client/Utilizator, prin intermediul
căruia îi va confirma acestuia primirea Comenzii şi începerea
verificării disponibilităţii Produsului. În situaţia în
care plata Produsului/Produselor comandate a fost făcută online, mesajul automat
va fi trimis Clientului/Utilizatorului numai după ce www.tqm-group.ro a primit
din partea procesatorului de plăţi confirmarea efectuării
Tranzacţiei.
- În cazul în care
Vânzătorul, din cauza lipsei disponibilităţii Produsului,
constatată ca urmare a verificării Comenzii plasate de Client/Utilizator, nu o
poate onora cu privire la Produsul comandat/toate Produsele comandate, Clientul/Utilizatorul
are dreptul de a anula toată Comanda (în ceea ce privește toate ofertele).
Anularea Comenzii de către Client/Utilizator eliberează Vânzătorul
de obligația realizării acesteia.
- Comanda primeşte un număr și
toate ofertele de achiziţionare privind Produsele listate în Comandă vor fi
procesate în paralel.
- Prin finalizarea Comenzii,
Clientul/Utilizatorul declară în mod expres că este de acord ca un
reprezentant www.tqm-group.ro să îl contacteze prin orice mijloc disponibil
(i.e. e-mail/telefon) pentru confirmarea Comenzii.
5.2.3 Încheierea Contractului la Distanță
- Contractul la Distanţă se
consideră a fi încheiat în momentul în care Vânzătorul
confirmă prin email plasarea Comenzii de către Client/Utilizator şi
disponibilitatea Produsului/Produselor, prin acceptarea ofertei acestuia privind
achiziţionarea Produsului/Produselor menţionată în Comandă.
- Contractul la Distanţă
denumește în special Produsul, caracteristicile sale principale, Prețul,
costurile de expediere și alte condiții relevante, conţinutul acestuia
completându-se cu Termenii şi Condiţiile www.tqm-group.ro.
- Vânzătorul se
străduiește să asigure disponibilitatea tuturor Produselor și
să realizeze obiectul Contractului la Distanţă. Daca livrarea Produselor nu
este posibilă din motive independente de www.tqm-group.ro, Clientul/Utilizatorul
are dreptul la rezoluţiunea Contractului la Distanţă şi restituirea
tuturor sumelor achitate, după caz. Clientul/Utilizatorul nu poate solicita plata unor
prejudicii morale.
6. MODALITĂŢI ŞI TERMENI DE PLATĂ
PENTRU PRODUSELE ACHIZIŢIONATE ÎN CADRUL WWW.TQM-GROUP.RO. FACTURARE
6.1. Modalităţi şi
Termeni de Plată pentru Produsele Achiziţionate în cadrul
www.tqm-group.ro
- Vânzătorul pune la dispoziția
Clientului/Utilizatorului, în principiu, următoarele metode de plată:
- numerar, în sistem ramburs, plata
Preţului fiind efectuată direct la Curier sau la sediile fizice, în momentul
primirii/ridicării coletului aferent Comenzii plasate de Client/Utilizator;
- plata cu carduri de plată prin
intermediul serviciilor autorizate, atât în cadrul www.tqm-group.ro,
cât şi la ridicarea sediile fizice a coletului aferent Comenzii
Clientului/Utilizatorului.
- Metodele de plată actuale sunt
specificate în cadrul www.tqm-group.ro în Coşul de
Cumpărături, secțiunea "Detalii Plată"
- În cazul în care
Clientul/Utilizatorul alege să plătească ramburs la primirea/ridicarea
coletului, acesta este obligat să efectueze plata la primirea/ridicarea coletului,
în caz contrar acesta nu îi va fi livrat de Curier. Refuzul primirii coletului
duce la rezoluţiunea Contractului la Distanţă şi descarcă
Vânzătorul de obligaţia unei noi livrări a Produsului respectiv.
- Datele cardului de plată al
Clientului/Utilizatorului nu vor fi accesibile Societatea şi nici nu vor fi stocate de
către Societate sau de către procesatorul de plăţi integrat în
platforma www.tqm-group.ro, ci doar de către instituţia de autorizare a
Tranzacţiei sau de o altă entitate autorizată să presteze servicii de
stocare date de identificare a cardului folosit de Client/Utilizator la perfectarea
Tranzacţiei, despre a cărei identitate Clientul/Utilizatorul va fi informat,
anterior introducerii datelor.
- În cadrul www.tqm-group.ro,
entitatea autorizată să presteze servicii de procesare de plăţi este
Euplatesc.ro (EuroPayment Services S.R.L.,), o societate constituită şi care
funcţionează conform legislaţiei din Romania, cu sediul în Str. Ion
Câmpineanu, nr. 11, Bloc Union, etaj 8, camera 803 Sector 1, București,
România, 010031, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul
J40/9950/2006, cod unic de înregistrare RO18773866 .Pentru motive de securitate a
Tranzacţiilor, Clientul/Utilizatorul este sfătuit să nu
rămână logat pe www.tqm-group.ro şi să nu seteze opţiunea de
logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în Cont nu
este permisă şi se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de
securitate (de ex.: să conţină cel puţin opt caractere, incluzând
litere mari, litere mici, cifre şi caractere speciale).
6.2. Facturare
- Prețul, modalitatea de plată şi
termenul de plata sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite
către Client o factură fiscală pentru Produsele livrate conform Comenzii,
obligația Clientului/Utilizatorului fiind să precizeze în mod corect şi
complet toate informațiile necesare emiterii de către Vânzător a
facturii fiscale, în conformitate cu legislația în vigoare.
- Prin trimiterea Comenzii, Clientul/Utilizatorul
îşi exprimă acordul să primească facturile fiscale în format
electronic, prin adăugarea acestora de către www.tqm-group.ro în
Contul Clientului sau prin intermediul poştei electronice, la adresa de e-mail
menţionată de Client/Utilizator.
- Facturile fiscale emise de Vânzător
pentru Produsele aferente unor Comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite
Clientului/Utilizatorului prin email. Facturile aferente Produsului/Produselor care nu au
fost preluate de către Client/Utilizator vor fi anulate de Vânzător la
momentul la care Produsul/Produsele va/vor fi restituit/e de Curier.
7. MODALITĂŢI ŞI COSTURI DE TRANSPORT.
TERMENE ŞI CONDIŢII DE LIVRARE. RECEPŢIA PRODUSELOR
7.1. Modalităţi şi
Costuri de Transport
7.1.1.
Modalităţi de Transport
- Livrarea Produselor este disponibilă pe
teritoriul României şi în străinătate.
- Vânzătorul oferă
Clientului/Utilizatorului următoarele metode de livrare ale Produsului/Produselor,
disponibile dupa caz:
- expediere prin curier,
- expediere prin curier cu ramburs;
- ridicare personală din sediile
fizice;
- acces online la distanta.
- Livrarea Produselor se poate realiza prin
intermediul Curierului, la adresa specificată de Client/Utilizator în
Comandă sau prin ridicare personală, într-unul din sediile fizice ale
Societatii sau ale partenerilor Tqm-group (Urgent Curier, Fan Curier), ales de
Client/Utilizator.
Livrare la sediul fizic la Vanzatorului (ridicare
personală):
Se pot livra in sediile fizice produsele de pe site-ul
www.tqm-group.ro.
Livrare în străinătate (curier):
Acest serviciu este momentan indisponibil.
7.1.2 Costuri de Transport
- Prevederi Generale
- Costurile de Transport pentru livrarea
Produselor sunt în sarcina Clientului/Utilizatorului, cu excepţia cazului
când Contractul de Vânzare la Distanţă prevede altfel.
- Costurile livrării Produsului (pentru
transport, livrare şi servicii poştale) sunt indicate în paginile
platformei www.tqm-group.ro la secțiunea “Costuri
de livrare” și în momentul plasării
Comenzii de către Client/Utilizator. Livrare prin
Curier, pe teritoriul României:
- în cazul livrărilor prin intermediul
Curierului, Clientul/Utilizatorul va achita costul de livrare de precizat la momentul comenzii.
- transportul (costul de livrare) este gratuit
pentru Comenzile cu livrare în România ce depășesc valoarea
de 599 lei.
Livrare la sediul fizic (ridicare personală):
- pentru Produsele care vor fi ridicate personal
de Client/Utilizator de la unul din sediile fizice ale Societatii, conform opțiunii
Clientului/Utilizatorului,
- livrarea Produselor este gratuită.
7.2. Termene şi Condiţii de
Livrare. Recepţia Produselor
7.2.1 Termene de Livrare
- Durata totală de așteptare privind
livrarea Produsului către Client/Utilizator (data livrării) se compune din
timpul de pregătire al Comenzii pentru expediere de către Vânzător
și durata de livrare a Produsului de către Curier/ridicare personală din
sediul fizic.
- Data estimată de livrare poate varia
în funcție de Produs și/sau metoda de livrare aleasă (i.e. acesta se
află în stocul propriu al Societatea sau în stocul furnizorului) și
este comunicată în e-mailul de înregistrare comandă.
- Pentru toate categoriile de Produse, termenul
maxim de livrare este de 30 de zile calendaristice de la data încheierii Contractului
la Distanță.
- Având în vedere numărul mare
de Comenzi ce se pot înregistra pe perioada Campaniilor Promoţionale
desfășurate de către Vânzător, există posibilitatea ca
termenul de livrare al Produselor estimat pe www.tqm-group.ro la momentul vizualizării Produsului/plasării Comenzii
să poată suferi modificari. Societatea va întreprinde toate acțiunile
necesare pentru a livra Produsele comandate în termen de 30 de zile calendaristice de
la încheierea Contractului la Distanţă.
- Dacă Produsele nu au fost livrate în
termenul indicat, Clientul/Utilizatorul poate solicita livrarea într-un termen
suplimentar, de 5 Zile Lucrătoare. Dacă nici în termenul suplimentar
Produsele nu sunt livrate, Clientul/Utilizatorul poate solicita rezoluţiunea
Contractului la Distanţă.
- În cazul în care Produsele sunt
indisponibile (inclusiv în cazul în care Prețul sau unele caracteristici
ale Produselor au suferit modificări, ulterior confirmării de către Societate
a Comenzii, Societatea va informa Clientul/Utilizatorul despre indisponibilitate, iar sumele
pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate Clientului/Utilizatorului în termen de
14 zile calendaristice de la data informării respective, dacă
Clientul/Utilizatorul le-a achitat în avans. Clientul/Utilizatorul poate confirma
modificările intervenite cu privire la prețul sau caracteristicile Produselor,
modificând astfel Comanda inițială, iar Societatea va livra Produsele
conform Comenzii astfel modificate de către Client/Utilizator.
- În cazul în care
Clientul/Utilizatorul plasează o Comandă care conține Produse de la furnizori
diferiți, din punctul de vedere al livrării, acestea vor fi considerate colete
diferite şi vor fi evidențiate ca atare pe www.tqm-group.ro în pagina de
Comandă. Acestea au termene diferite de livrare, iar taxa de transport se aplică o
singură dată.
7.2.2. Condiții de Livrare
- În cazul Comenzilor cu ridicare
personală este necesar ca persoana care va prelua coletul să prezinte la punctul
de ridicare un act de identitate al Clientului/Utilizatorului.
- Clientul/Utilizatorul va fi contactat telefonic
de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezentei acestuia
la adresa aleasă pentru livrarea Comenzii.
- Clientul/Utilizatorul se obligă să
fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar în care
Curierul îl anunță că livrează Comanda, în caz contrar
urmând a suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări.
Intervalul orar în care se livrează Comanda va putea fi modificat doar cu acordul
Curierului.
- La solicitarea reprezentanților
www.tqm-group.ro din sediul fizic sau ale Curierului, Clientul/Utilizatorul va face
dovada identității sale și va comunica numărul de Comandă atribuit
de către Vânzător.
- În cazul în care
Clientul/Utilizatorul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii
în mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei
persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării
prealabile către Curier a numărului Comenzii.
- Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va
putea fi onorată dacă Clientul/Utilizatorul nu îndeplinește
condițiile de mai sus.
- În cazul livrării la locul de
muncă al Clientului/Utilizatorului, dacă Curierul nu poate avea acces în
incinta imobilului respectiv, Clientul/Utilizatorul trebuie să se asigure că poate
recepționa Comanda.
- Livrarea se consideră a fi
îndeplinită de către Societatea la momentul predării Produselor
Comandate către Client/Utilizator sau a ridicării acestora din sediul
fizic.
7.2.3. Recepția Produselor
Aspecte generale
- Clientul/Utilizatorul are obligația de a
semna documentul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea Produselor
comandate, la care este anexată nota de livrare ce conține toate informațiile
despre Produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț). De asemenea,
Clientul/Utilizatorul va verifica dacă Produsele sunt deteriorate sau dacă
există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod olograf pe
nota de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.
GARANŢIA PRODUSELOR ŞI RECLAMAŢII CU
PRIVIRE LA PRODUSE
8.1. Garanţia Produselor
- Garanția reprezintă orice
angajament asumat de Vânzător față de Client/Utilizator prin care
acesta se obligă să restituie Clientului/Utilizatorului, fără
solicitarea unor costuri suplimentare, Prețul plătit, prețul de reparare
sau prețul de înlocuire a Produsului, dacă acesta nu corespunde
condițiilor enunțate în www.tqm-group.ro sau în
declarația de conformitate a Produsului.
- Produsele afișate în cadrul
www.tqm-group.ro pot fi supuse garanției producătorului sau a
distribuitorului. Termenii și condițiile detaliate ale garanției, precum
și durata acesteia sunt prezentate pe documentul de garanție emis de către
producător sau distribuitor şi care însoţeşte Produsul, după
caz.
- Produsul beneficiază de garanţie
în următoarele condiţii:
- Clientul/Utilizatorul a achiziționat
Produsul de pe www.tqm-group.ro;
- Clientul/Utilizatorul a respectat
instrucțiunile de folosire şi întreținere ale Produsului, acesta fiind
utilizat conform instrucțiunilor impuse de producător sau distribuitor;
- Clientul/Utilizatorul a păstrat
certificatul de garanție şi documentul fiscal (i.e. factură sau bon fiscal)
care atestă achiziționarea Produsului. Locul prezentării pentru a putea
beneficia de garanție este cel specificat pe certificatul de garanție, care
însoțește Produsul livrat.
- Cauze de pierdere a garanției:
- folosirea neautorizata sau frauda ori tentativa
de frauda de orice fel a serviciilor online;
- avarii/deteriorări mecanice ale
Produsului, expunere excesivă la radiații solare a Produsului sau modificări
fizice neautorizate ale acestuia;
- defectarea Produsului, ocazionată de
nerespectarea instrucțiunilor de utilizare, întreținere, transport,
manipulare şi instalare ale acestuia, prevăzute în manualul de
utilizare;
- deteriorarea mecanică provocată prin
lovirea Produsului sau deteriorarea marcajului cu modelul şi seria acestuia;
- inundarea, incendierea, expunerea la soare sau
la descărcări electrice a Produsului, modificări sau instalări
necorespunzătoare, intervenții neautorizate;
- distrugerea circuitelor interne ale produsului,
generate de șocurile rezultate în urma manipulării necorespunzătoare a
acestuia.
- Societatea nu oferă garanție
comercială pentru Produsele livrate Clienților/Utilizatorilor.
8.2. Reclamaţii cu privire la
Produse
- Imaginile Produselor din www.tqm-group.ro
au doar un caracter ilustrativ şi nu constituie o prezentare obligatorie a
proprietăţii Produselor (i.e. ambalajul poate diferi, în funcţie de
modificările operate de producător sau distribuitor).
- Vânzătorul este obligat să
livreze Clientului/Utilizatorului Produse fără defecte şi care sunt
în conformitate cu Contractul la Distanţă.
- Se consideră că produsele sunt
în conformitate cu Contractul la Distanţă, dacă:
- Corespund descrierii făcute de
Vânzator în www.tqm-group.ro;
- Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate
în mod normal produsele de același tip.
- Prezintă parametrii de calitate și
performanțe normale, la care Clientul/Utilizatorul se poate aștepta în mod
rezonabil, date fiind natura Produsului, declarațiile Produsului privind
caracteristicile concrete ale acestuia făcute prin publicitate sau prin înscriere
pe eticheta Produsului.
- În cazul în care Produsele
prezintă un defect la livrare, părţile Contractului la Distanţă pot
conveni cu privire la o compensaţie pe care Vânzătorul să o acorde
Clientului/Utilizatorului, sub forma unui voucher.
- Reclamația poate fi depusă de
către Client/Utilizator fie în scris, la adresa din Bacau, Bd. Ionita Sandu
Sturza nr. 74, fie prin email, la adresa secretariat@tqm-group.ro. Pentru a facilita o cât mai bună înţelegere a
problemelor pe care Clientul/Utilizatorul le ridică cu privire la Produs şi din
dorinţa de a soluţiona reclamaţia acestuia cu celeritate, Societatea
recomandă trimiterea Produsului la sediul din Bacau, Bd. Ionita Sandu Sturza nr. 74,
judetul Bacau , în vederea examinării acestuia. De asemenea, Societatea
recomandă Clientului/Utilizatorului să menţioneze în reclamaţie
informaţii referitoare la (i) împrejurările care fac obiectul
reclamaţiei, mai exact la tipul defectului Produsului şi la data constatării
acestuia; (ii) modalitatea aleasă de a aduce Produsul în conformitate cu
Contractul la Distanţă sau declaraţia referitoare la micșorarea
Prețului sau renunțarea la Contractul la Distanţă, precum și
(iii) datele de contact ale petentului.
- Dacă Produsul vândut are un defect,
Clientul/Utilizatorul are dreptul să ceară înlocuirea Produsului cu unul
fără defecte sau eliminarea defectului, sub forma înlocuirii sau a
reparării Produsului. Dacă înlocuirea Produsului sau eliminarea defectului
acestuia este imposibilă pentru Vânzător, Clientul/Utilizatorul poate
solicita reducerea Preţului Produsului sau, dacă defectul este unul
substanţial, se poate retrage din Contractul la Distanţă.
- În măsura în care
reclamaţia formulată de Client/Utilizator este justificată,
Vânzătorul are următoarele obligaţii:
- dacă înlocuirea sau reparaţia
Produsului sunt posibile, să înlocuiască Produsul defect cu unul
fără defecte sau să înlăture defectul într-un timp
rezonabil, fără crearea neplăcerilor nejustificate pentru
Client/Utilizator, în conformitate cu prevederile Legislaţiei Incidente şi
pe cheltuiala sa. Orice reparare sau înlocuire va fi facută în cadrul unei
perioade de timp rezonabile stabilită de comun acord între Vânzator
şi Client/Utilizator;
- dacă înlocuirea sau reparaţia
Produsului nu sunt posibile, să restituie Clientului/Utilizatorului Preţul,
parţial sau total, în funcţie de solicitarea Clientului/Utilizatorului,
în termen de 15 zile calendaristice de la data la care Vânzătorul este
notificat în acest sens de către Client/Utilizator. În scopul
rambursării Preţului şi finalizării Tranzacţiei, Societatea va
restitui suma respectivă în contul bancar în lei, furnizat de către
Client/Utilizator, cu excepţia cardurilor Revolut.
- Vânzătorul va răspunde
solicitării reclamației Clientului/Utilizatorului prin intermediul
Departamentului CS, nu mai târziu de 10 Zile Lucrătoare de la data primirii
acesteia. Societatea va informa Clientul/Utilizatorul despre progresul reclamaţiei,
în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin
email/telefon.
- În cazul în care, pentru a da curs
solicitării reclamației depuse de către Client/Utilizator sau realizarea
Garanției va fi necesară punerea la dispoziția Vânzătorului a
Produsului, Clientul/Utilizatorul va fi obligat să livreze Produsul pe cheltuiala
Vânzătorului.
- Durata soluţionării reclamaţiei,
inclusiv eliminarea defectelor sau înlocuirea Produsului, durează de regulă
până la 30 de zile calendaristice, fiind însă necesară furnizarea
de către Client/Utilizator a asistenţei necesare în vederea respectării
termenului respectiv.
- Vânzătorul este
răspunzător dacă defectul fizic va fi constatat de Client/Utilizator
în termen de doi ani de la data livrării Produsului sau înainte de data de
expirare menţionată pe ambalajul Produsului. Cererea de îndepărtare a
defectului Produsului sau de schimb al acestuia cu alt Produs fără defecte
trebuie formulată în termenul menţionat anterior, sub sancţiunea
prescrierii acesteia.
- Clientul/Utilizatorul trebuie sa informeze
Vânzătorul despre lipsa de conformitate a Produsului în termen de
două luni de la data la care a constatat-o, dar nu mai târziu de doi ani de la
data încheierii Contractului la Distanţă.
9. CAMPANII PROMOŢIONALE
9.1. Prevederi generale
- Prin intermediul www.tqm-group.ro,
Societatea oferă Clienţilor/Utilizatorilor diverse reduceri, cadouri sau vouchere,
utilizarea acestora fiind supusă anumitor reguli, comunicate de Vânzător sub
forma unor regulamente, publicate pe platforma www.tqm-group.ro.
- Cu excepţia cazului în care se
prevede altfel, fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singură
dată în cadrul aceleiaşi Comenzi, neputându-se cumula.
9.2. Campaniile
Promoționale
9.2.1 Codurile promoționale
- Codurile promoționale oferite de
www.tqm-group.ro în cadrul oricăror Campanii Promoționale sunt
valabile exclusiv pentru secțiunea menționată în e-mailul de
transmitere a codului sau în regulamentul Campaniei Promoționale, cu
excepția cazului in care este specificat altfel.
- Pentru Produsele încadrate în
categoria "Excepții", nu se pot aplica coduri promoționale, acestea
fiind achiziționate la prețul afișat pe www.tqm-group.ro.
- Codurile promoționale pot fi folosite
exclusiv în momentul plasării Comenzii în cadrul www.tqm-group.ro,
neputând fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii după ce aceasta a fost
plasată.
- Pentru eligibilitatea la o Campanie
Promoțională nu este luată în calcul valoarea transportului, cu
excepția cazului în care este specificat altfel. Campaniile Promoționale
care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplică pentru
fiecare livrare.
- În cazul în care un cod
promoțional a fost aplicat într-o Comandă care nu a putut fi onorată
sau a fost anulată din orice motiv, Clientul/Utilizatorul are dreptul de a cere
reactivarea codului promoțional respectiv, exclusiv în scris, printr-un e-mail pe
adresa secretariat@tqm-group.ro, în care să precizeze numărul de Comandă, starea
acesteia, numele Clientului şi codul promoțional. Acestea se reactivează pe o
perioada de maxim 30 de zile calendaristice.
- Promoțiile pe www.tqm-group.ro nu se
cumulează între ele. Acest lucru este valabil pentru orice formă de reducere
(carduri de fidelitate, coduri promoționale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe
www.tqm-group.ro, etc) ca regulă, cu excepția situațiilor în care este
menționat altfel în Campania Promoțională. Anumite Campanii
Promoționale nu se cumulează cu alte reduceri, promoții sau acțiuni de
fidelizare, acest lucru fiind specificat în regulamentul campaniei respective.
- www.tqm-group.ro stabilește
unilateral sau în colaborare cu anumiți furnizori ai săi regulamentele
Campaniilor Promoționale şi ale concursurilor pe care le organizează pe
www.tqm-group.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe platforma www.tqm-group.ro.
Beneficiile Campaniilor Promoționale sunt aplicate Comenzilor care respectă
integral regulile afișate pe www.tqm-group.ro, în perioada de valabilitate clar
menționată şi în limita stocului disponibil. www.tqm-group.ro nu
garantează disponibilitatea pe stoc a Produselor pentru întreaga perioadă de
promoție.
9.2.2 Vouchere/cupoane/coduri
promoționale
- Prevederi generale
- Voucherul este un document electronic
constând într-un cod sau cupon promoțional, de o anumită valoare,
specificată în codul sau cuponul promoțional şi utilizat în
vederea acționării unui Produs la un preț diminuat cu valoarea voucherului
respectiv.
- Fiecare voucher este identificat printr-un cod
de voucher şi are diverse cerințe pentru a fi valid şi aplicabil.
Clientul/Utilizatorul este responsabil să verifice cu atenție toate detaliile
şi informațiile de pe voucher, astfel încât reducerea să
poată fi acordată.
- Taxele de transport şi manipulare se
aplică Produsului achiziționat, după caz, daca în Campaniile
Promoționale şi regulamente nu se prevede altfel. Astfel, dacă un voucher,
pentru a fi aplicabil, impune o anumită valoare minimă de achiziție a unor
Produse, taxele de transport, manipulare etc se aplică de asemenea şi acestor
Produse, după caz. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plăti taxele, tarifele
de livrare sau alte servicii, cu excepția cazului in care se convine altfel.
- Orice produs cadou, indiferent de
promoție, va avea o valoare minimă, iar Clientul/Utilizatorul va achita impozitul
la care este obligat prin lege în funcție de promoție, după caz.
- Voucherele sunt valabile numai dacă sunt
folosite pe platforma www.tqm-group.ro.
- Voucherele interzise de lege vor fi considerate
nule. Voucherele nu sunt destinate revânzării şi nu pot fi convertite
în bani.
- Toate prevederile referitoare la fraudă,
menționate în acești Termeni și Condiții www.tqm-group.ro,
sunt pe deplin aplicabile în ceea ce privește fraudarea legată de vouchere,
iar tentativa de fraudă va fi adusă la cunoștința organelor
abilitate.
- Condiții de aplicare
- Orice Campanie Promoțională la care
se aplică vouchere de reducere se limitează la un singur voucher per persoana
fizică sau persoană juridică, identificată ca și
Client/Utilizator.
- Fiecare voucher este limitat la o singură
utilizare şi are valabilitate pentru o perioadă limitată de timp, astfel cum
se va menționa în e-mailul de oferire a voucherului sau cum se precizează
în fiecare Campanie Promoțională/ofertă în parte. Societatea
își rezervă dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere în orice
moment, cu anunțarea prealabilă a Clienților/Utilizatorilor.
- Niciun voucher nu poate fi aplicat altor
promoții/oferte cu excepția celor strict menționate în oferta
respectivă.
- Voucherul se aplică numai
Produselor/categoriilor de Produse menționate în mod expres ca fiind eligibile
în Campania Promoțională. Produsele care sunt excluse din Campaniile
Promoționale sunt comunicate în regulamentele aferente acestora sau în
termenii şi condițiile ofertelor speciale. Aceste excepții includ în
genere Produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.
- În cazul Comenzilor care conțin mai
multe Produse, valoarea voucherului de reducere va fi alocată conform prevederilor
fiecărei Campanii Promoționale.
- Orice voucher va fi valabil
începând cu data aplicării acestuia, ca reducere la Comanda deja
efectuată. Un voucher nu se poate aplica pe o Comandă deja plasată.
- În cazul în care o Comandă la
care s-a aplicat reducere prin voucher şi conține mai multe Produse este
anulată, respinsă sau returnată parțial, discountul acordat prin
aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte Produse rămase în
Comandă, dacă valoarea Comenzii nu respectă condițiile Campaniei
Promoționale. Societatea nu va restitui valoarea alocată din voucher pentru
Produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o Comandă cu produse
multiple. Clientului/Utilizatorului i se va restitui suma achitată de acesta pentru
Produse.
9.2.3 Întreruperea sau Retragerea Campaniei
Promoționale
- În cazul unei Campanii Promoționale
organizate în cadrul www.tqm-group.ro, Societatea, în calitate de
organizator, își rezervă dreptul de a întrerupe sau de a retrage
Campania Promoțională oricând pe parcursul desfășurării
acesteia, cu informarea prealabilă a Consumatorilor prin mijloace de comunicare
corespunzătoare (afișare pe platforma www.tqm-group.ro, etc.).
- Organizatorul își rezerva dreptul de
a modifica oricare din condițiile stabilite în regulamentul Campaniei
Promoționale respective, în perioada desfășurării acesteia, din
motive întemeiate, dar nu înainte de a anunța publicul despre aceste
modificări.
9.2.4 Campanii Promoționale cu produs cadou
- Orice promoție la care se oferă
produs cadou se limitează la un produs cadou oferit în perioada de Campanie
Promoțională per persoana fizică sau juridică (identificat ca si
Client/Utilizator), indiferent de numărul Comenzilor înregistrate de către o
persoană fizică sau juridică în perioada în care Campania
Promoțională este în curs de desfășurare.
- În cazul în care există
situații de fraudă identificate, Societatea își rezervă dreptul de
a suspenda conturile astfel create şi de a retrage beneficiile aferente
promoțiilor sau ofertelor în curs, de a anula Comenzile fără preaviz,
înștiințare, alte formalități sau despăgubiri.
- De asemenea, daca o Comandă la care s-a
oferit produs cadou este respinsă sau returnată integral, Clientul/Utilizatorul
este obligat să returneze şi Produsul cadou în starea lui originală,
nedeteriorată şi nedesigilată.
10. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL LA DISTANŢĂ.
POLITICA DE RETUR PE WWW.TQM-GROUP.RO
10.1. Retragerea din Contractul la
Distanţă
10.1.1 Prevederi Generale
- Clientul/Utilizatorul are dreptul de a se
retrage din Contractul la Distanţă, fără a preciza motivele şi
fără să suporte orice fel de cheltuieli, altele decât cele
prevăzute de lege, si/sau de contractul de servicii / cursuri achizitionat. Pentru
exercitarea dreptului de retragere în termenul prevăzut de Legislaţia
Incidentă, Clientul/Utilizatorul trebuie să informeze Vânzătorul cu
privire la dreptul de a se retrage utilizând o declarație neechivocă, care
poate fi trimisa direct în Cont sau prin posta utilizand datele de Contact
(0234.519.200) si prin e-mail la
adresa: secretariat@tqm-group.ro.
- De asemenea, clientul poate utiliza modelul
formularului de retragere care poate fi accesat aici https://forms.gle/Su3RVbvRGwKYcH9P6 (formular google), dar acest lucru nu este obligatoriu. Formularul poate fi completat si
trimis electronic direct pe site-ul nostru sau il puteti trimite prin Posta Romana sau scana
si trimite la adresa de e-mail: secretariat@tqm-group.ro.
- Perioada de retragere din Contractul la
Distanţă este de 14 zile. Produsele achizitionate la distanta se pot returna
conform O.U.G. 34/2014. Clientul/Utilizatorul are dreptul sa notifice in scris
Vânzătorul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui
motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii,
de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala
clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea
aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
- Vânzătorul are obligaţia de a
comunica Clientului/Utilizatorului confirmarea de primire a retragerii, iar în termen
de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea din partea Clientului/Utilizatorului a
declaraţiei de rezoluţiune a Contractului la Distanţă, va restitui
acestuia, în principiu, toate plățile efectuate de acesta, inclusiv
costurile de livrare ale Produsului (cu excepția costurilor suplimentare ce
rezultă din modul de livrare ales de Client/Utilizator, altul decât cel
standard, disponibil în www.tqm-group.ro). În situaţia în care
Comanda conţine mai multe Produse, dar Clientul/Utilizatorul nu returnează
decât unul, Societatea nu îi va rambursa acestuia costul de livrare.
- Clientul/Utilizatorul este responsabil pentru
orice diminuare a valorii Produselor, ca o consecinţă a manipulării acestora
în alt mod decât cel necesar pentru a se familiariza cu natura,
proprietăţile şi funcţionalitatea Produsului. Pentru claritate,
Vânzătorul va reţine o sumă de bani ce reprezintă diminuarea
valorii Produsului, care variază între 10% şi 100% din valoarea
iniţială a Produsului, după caz, conform conditiilor din contractul la
distanta.
- Vânzătorul va returna Preţul
folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o
Clientul/Utilizatorul, după cum urmează:
- pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin
restituire în contul din care a fost efectuată plata;
- pentru Comenzile achitate în regim
ramburs/cu numerar, prin restituirea sumei în contul bancar transmis de
Client/Utilizator, care trebuie să fie exprimat în RON. În situaţia
în care Comanda este achitată cu cardul Revolut, rambursarea sumei în
discuţie se face în contul de card respectiv.
- Clientul/Utilizatorul are obligaţia
imediată, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data în care a
informat Vânzătorul de retragerea din Contractul la Distanţă, să
restituie Produsul Vânzătorului sau să-l pună la dispoziţia
persoanei îndreptăţite de Vânzător să-l preia. Pentru
respectarea termenului este suficientă restituirea Produsului înainte de
expirarea acestuia, la Depozitul Vânzătorului situat în Bacau, bvd. Ionita
Sandu Sturza nr 74, jud. Bacau, în caz contrar Societatea rezervându-şi
dreptul de a amâna rambursarea contravalorii Produsului până la primirea
unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat.
- Pentru anumite Campanii Promoționale,
Vânzătorul își rezervă dreptul de a stabili un termen diferit de
exercitare de către Consumator a dreptului de retragere, însă cu respectarea
termenului minim legal de 14 zile prevăzut de Legislaţia Incidentă, termenul
specific de exercitare a dreptului de retragere urmând a fi menționat în
cadrul fiecărui regulament de Campanie Promoțională, dacă va fi
cazul.
10.1.2 Excepţii de la dreptul de retragere din Contractul
la Distanţă
- Consumatorul nu îşi poate exercita
dreptul de retragere pentru furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din
motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă
şi care au fost desigilate de consumator: produse de nutriţie, produse cosmetice,
produse de lenjerie, produse electronice care au intrat în contact cu
pielea/părul/cavitatea bucală (din motive de igienă, acestea se acceptă
retur numai după aducerea lor la conformitate prin înlocuirea elementelor ce au
intrat în contact cu pielea/părul/cavitatea bucală).
- Pentru claritate, conform dispozițiilor
art. 16 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum
şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, sunt exceptate de la
dreptul de retragere din contractul la distanţă următoarele:
- contractele de prestări de servicii,
după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu
acordul prealabil expres al clientului şi după ce acesta a confirmat că a
luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la
retragere după executarea completă a contractului de către
vânzător;
- furnizarea de înregistrări audio sau
video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după
livrare;
- furnizarea de ziare, periodice şi reviste,
cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de
publicații;
- furnizarea de conținut digital care nu
este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil
expres al clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat
cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la
retragere.
10.2 Politica de Retur pe
www.tqm-group.ro
10.2.1 Aspecte generale
- Societatea oferă retur gratuit pentru
Clienții/Utilizatorii care notifică intenția lor de a se retrage din
Contractul la Distanţă, în termenul menţionat mai sus, cu excepția
unor prevederi exprese contrare menționate în Termeni și Condiții
pentru anumite categorii de Produse, după caz.
- Comenzile cu livrare pe teritoriul
României sunt eligibile pentru retur gratuit. În urma solicitării primite
de la client, Societatea va trimite curierul la adresa indicată de Client/Utilizator
pentru a ridica coletul de retur, fără ca prin aceasta Societatea să
își asume obligația de a recupera el însuși aceste
produse.
- În cazul comenzilor cu livrare
internațională, costurile de retur cad în sarcina Clientului/Utilizatorului.
Produsele se pot returna prin orice firmă de curierat care asigură livrarea
coletului de retur la Depozitul Vânzătorului, situat în Bacau, bvd. Ionita
Sandu Sturza nr 74, jud. Bacau.
10.2.2 Modalități și Termene de Returnare a
Produselor
- Clientul/Utilizatorul se obligă să
notifice www.tqm-group.ro intenția sa de a returna Produsele achiziționate,
fie prin e-mail la adresa secretariat@tqm-group.ro, fie prin intermediul facilităţii de retururi on-line ce se
găseşte în contul de Client, în termen de maxim 14 de zile
calendaristice de la primirea Produselor, sau accesarea serviciilor/cursurilor online.
În caz contrar, www.tqm-group.ro poate refuza produsul returnat.
- Informațiile necesare care trebuie
furnizate www.tqm-group.ro pentru trimiterea curierului sunt următoarele:
- data expedierii coletului;
- numărul Comenzii;
- suma de returnat;
- adresa de unde Curierul urmează să
preia coletul de retur;
- datele contului bancar.
- La primirea informațiilor referitoare la
intenția de retur a Clientului/Utilizatorului, Societatea efectuează o solicitare
la Curier și îl trimite la adresa indicată de către Client/Utilizator,
în vederea ridicării coletului ce urmează a fi returnat. Costurile de
transport ale coletului/coletelor returnate nu intră în responsabilitatea
Clientului/Utilizator, acestea urmând a fi asumate de www.tqm-group.ro.
10.2.3 Condiții de returnare a produselor
- Prevederi generale
- În orice situație de returnare a
Produselor, acestea trebuie sa fie în aceeași stare în care au fost trimise
Clientului/Utilizatorului, împreună cu toate accesoriile şi documentele care
au însoțit Produsul respectiv (i.e. factură, certificat de garanție,
cabluri de alimentare, etc.).
- Produsele trebuie să fie returnate
în aceeași condiție în care au fost primite de către
Client/Utilizator și anume fără defecte (cu excepția viciilor ascunse
și exceptând defectele deja semnalate anterior de către Client/Utilizator
în corespondența purtată cu Departamentul CS).
- În conformitate cu dispozițiile
legale aplicabile, www.tqm-group.ro își rezervă dreptul de a nu
accepta returnarea următoarelor produse:
- susceptibile a se deteriora sau a expira
rapid;
- sigilate, care nu pot fi returnate din motive
de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care
au fost desigilate de consumator (i.e. produsele din categoriile Cosmetice și
Îngrijire personală);
- care, după livrare, potrivit naturii lor,
sunt inseparabil amestecate cu alte asemenea elemente;
- care nu au pulverizator, din categoria
Parfumuri;
- de uz alimentar.
- Pe fiecare pagină de Produs există
informația privind posibilitatea ca acesta să fie returnat de către
Client/Utilizator. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
- În cazul în care o Comandă, la
care s-a oferit unul sau mai multe Produse cadou, este returnată integral,
Clientul/Utilizatorul este obligat să returneze şi Produsul cadou în starea
lui originală, respectiv nedeteriorată și cu ambalajul sigilat.
Condițiile Campaniilor Promoționale efectuate de către www.tqm-group.ro
sunt prezentate în cadrul secţiunii 9 din Termenii și Condițiile
platformei www.tqm-group.ro. În ipoteza în care Produsul cadou nu este
returnat, valoarea returului va fi diminuată în mod corespunzător cu
valoarea produsului cadou.
II. Termeni şi condiţii privind
returul
1. Vanzatorul va accepta ca retur produsele,
serviciile sau cursurile, dupa caz, care:
a) sunt în ambalajul original (nedesfacut) şi nu
sunt deteriorate si nici nu prezinta semne de uzură, respectiv în starea în
care au fost livrate Clientului;
b) nu sunt in ambalajul original (in aceasta categorie sunt
incluse si produsele care sunt returnate în ambalajul original, dar acesta este deschis)
şi prezintă doar semne în urma manevrării, necesare pentru a stabili
natura, caracteristicile şi funcţionalitatea produselor atunci când acestea au
fost despachetate şi asamblate. Clientul are astfel posibilitatea de a vedea şi testa
bunurile acasă, fără a le folosi;
c) au fost vizionate online, in termenele stabilite in
contract.
2. Vanzatorul va rambursa contravaloarea bunurilor
menţionate anterior, în următorul mod:
a) În cazul în care produsele nu sunt folosite
şi sunt în ambalajul original, aşa cum este prevăzut în
secţiunea II.1.a. de mai sus, returul se poate face în interval de 30 zile de la data
la care bunurile au fost achizitionate, livrate sau ridicate.
b) în cazul produselor la care se face referire în
secţiunea II.1.b. de mai sus:
i. returul se poate face în termen de 14
zile de la data la care produsele au fost achiziţionate, livrate sau ridicate.
ii. returul se poate face în termen de maxim 30 de zile
zile de la data la care bunurile au fost achiziţionate, livrate sau ridicate.
Vanzatorul îşi rezervă dreptul de a nu
rambursa contravaloarea bunurilor care nu respecta prevederile secţiunii.
II.1.b (produsele sunt murdare, deteriorate, zgâriate,
ciobite, prezintă semne de spălare sau alte daune). Consumatorul este responsabil doar
în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea
acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și
funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie
descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere. Cu toate
acestea, dacă se ia decizia de a accepta returul acestor produse, Vanzatorul
îşi rezervă dreptul de a reduce suma rambursată, într-o manieră
care să reflecte reducerea valorii produselor. Valoarea rambursată va fi
stabilită in functie de perioada de timp în care produsul returnat a fost folosit,
precum si de uzura produsului. Valoarea rambursului va scădea cu cât produsul a fost
folosit pentru o perioadă mai indelungata iar semnele uzurii produsului sunt evidente,
astfel valoarea rambursului este cea mai mica.
10.2.4 Rambursarea costurilor suportate de către
Client/Utilizator în legătură cu achiziția Produselor returnate
- Pentru retururile acceptate integral de
către Vanzator, Clientului/Utilizatorului îi va fi rambursat, în
interval de 14 de zile calendaristice de la data la care www.tqm-group.ro este
informat de către Client/Utilizator cu privire la decizia acestuia de a returna
Produsele, prețul produselor returnate, precum şi costul transportului achitat
inițial/la retur. Exceptie fac comenzile realizate in baza unui voucher, pentru
care utilizatorul va primi un alt cod de reducere cu aceeasi valoare. In cazul care valoarea
comenzii clientului a depasit valoarea voucherului, clientului ii va fi returnata
diferenta.
- Sumele în cauză vor fi returnate
după cum urmează:
- pentru Comenzile achitate cu card online,
prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
- pentru Comenzile achitate /prin ramburs/ Card
bancar, prin virament bancar.
11. PROTECŢIA MEDIULUI
- Deșeurile de echipamente electrice
şi electronice (DEEE) pot conține substanțe periculoase, care au un impact
negativ asupra mediului şi sănătății populației în cazul
în care nu sunt colectate separat.
- Având in vedere prevederile
Ordonanței de Urgenţă a Guvernului nr. 195/2005 privind protecția
mediului şi ale Ordonanței de Urgenţă a Guvernului nr. 5/2015 privind
deșeurile de echipamente electrice si electronice, Clienții vor avea în
vedere următoarele:
- cumpărătorii Produselor au
obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice şi electronice
(DEEE) ca deșeuri municipale nesortate şi de a colecta separat aceste DEEE;
- colectarea acestor deșeuri (DEEE) se va
putea efectua prin intermediul punctelor de colectare selective puse la dispoziția
producătorilor de autoritățile publice locale care au obligația de a
colecta separat DEEE de la gospodăriile particulare şi de a pune la
dispoziția producătorului spațiile necesare pentru înființarea
punctelor de colectare a DEEE;
- Clienții/Utilizatorii pot preda DEEE
în mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achiziției unui
produs nou din aceeași categorie; astfel, Societatea aplică politica de colectare
a DEEE în sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislației
în vigoare, dacă echipamentul predat este echivalent şi a îndeplinit
aceleași funcții ca şi echipamentul nou furnizat.
- Simbolul care indică faptul ca
echipamentele electrice şi electronice fac obiectul unei colectări separate este
reprezentat de o pubelă cu roţi barată cu o cruce, ca in imaginea
alăturată:
- Această pictogramă indică
faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deșeuri menajere şi că acestea fac
obiectul unei colectări separate.
12. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
- Drepturile exclusive asupra
Conținutului pus la dispoziție/afișat prin intermediul
www.tqm-group.ro de către Vânzător sau contractorii acestuia,
în special drepturile de autor, numele şi sigla www.tqm-group.ro (marca
comercială), elementele grafice ale acestuia, software-ul (servicii, cursuri,
programe, etc) precum și drepturile asupra bazelor de date sunt supuse
protecției juridice și sunt proprietatea Vânzătorului sau a
furnizorilor/partenerilor săi contractuali.
- Societatea poate oferi
Clientului/Utilizatorului, la solicitarea expresă a acestuia, printr-un acord, dreptul
de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conținut al platformei
www.tqm-group.ro. Acest acord se aplică strict pentru
Conținutul/Conținuturile definite, pe o perioada stabilită în acord
şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor
Conținuturi, fără a putea utiliza alte Conținuturi ale
platformei www.tqm-group.ro.
- Utilizarea pe www.tqm-group.ro a
oricărui nume de marcă înregistrată nu constituie reclamă pentru
compania respectiva. Societatea nu își asumă responsabilitatea şi nu
poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea Conținutului
platformei www.tqm-group.ro.
13. EXONERAREA DE RĂSPUNDERE
- Societatea nu garantează că
platforma www.tqm-group.ro, serverele pe care este găzduită sau e-mailurile
trimise de www.tqm-group.ro sunt fără viruși sau alte componente
informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori,
omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau
transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari cu efect perturbator.
Clientul/Utilizatorul folosește platforma www.tqm-group.ro pe riscul propriu,
Societatea fiind exonerată de orice răspundere pentru eventualele daune directe
sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea www.tqm-group.ro sau ca
urmare a utilizării informațiilor de pe platforma www.tqm-group.ro. Societatea nu
este răspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni în
redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
- Vânzătorul nu își
asumă responsabilitatea pentru descrierile Produselor prezentate pe platforma
www.tqm-group.ro, acestea fiind puse la dispoziția Societatii de către furnizori.
Vânzătorul își asumă responsabilitatea doar pentru descrierile
Produselor proprii prezentate pe platforma www.tqm-group.ro.
- Informațiile incluse în
www.tqm-group.ro au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu
bună credință, din surse pe care Vânzătorul le consideră de
încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice
altă informație intră sub incidența Legii nr. 8 din 1996 privind dreptul
de autor şi drepturile conexe, Clientul/Utilizatorul este rugat să aducă
acest fapt la cunoștința Vânzătorului la adresa secretariat@tqm-group.ro, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare, dacă este
cazul.
- Societatea, în calitate de organizator
al Campaniilor Promoționale, nu își asumă răspunderea pentru
pierderile codului sau utilizările neautorizate ale voucherului Campaniei
Promoționale în cauză, nu este responsabilă pentru voucherele
falsificate şi își rezervă dreptul de a anula voucherul utilizat la
achiziție ori de a scădea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, în
cazul returnării conform legii, a unui produs participant în Campania
Promoțională respectivă.
- Orice link-uri către alte site-uri sunt
oferite numai în scopul unei accesibilități sporite a informațiilor,
iar www.tqm-group.ro nu își asumă nici o responsabilitate sau
răspundere pentru conținutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile
promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
- Societatea nu răspunde de nicio
pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în
cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor şi Condițiilor
platformei www.tqm-group.ro.
- Societatea nu răspunde pentru
prejudiciile create ca urmare a nefuncționării platformei www.tqm-group.ro, precum
şi pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri
publicate pe platforma www.tqm-group.ro.
- În fiecare caz privind stabilirea
răspunderii Vânzătorului, a angajaților săi, a
reprezentanților autorizați și/sau a plenipotențiarilor,
răspunderea față de Consumator, indiferent de temeiul său juridic,
este limitată la valoarea Prețului din Contractul la Distanţă.
14. FORŢA MAJORĂ
- Niciuna din părţile Contractului la
Distanță nu răspunde de neexecutarea la termen – total sau parțial
- a oricărei obligații care îi revine în baza Contractului la
Distanță, daca neexecutarea obligației respective a fost cauzată de
forța majoră. În sensul prezentului articol, forța majoră
reprezintă un eveniment independent de voința părților, imprevizibil
și insurmontabil, care nu se datorează intenției sau culpei acestora,
intervenit după intrarea în vigoare a Contractului la Distanță și
care împiedică părţile contractante să-şi execute, total sau
parțial, obligațiile asumate. Sunt considerate asemenea evenimente conflictele
armate, mișcările sociale, incendiile, inundațiile sau orice alte
calamități naturale sau restricții apărute ca urmare a unei carantine
sau a unui embargo, enumerarea neavând un caracter limitativ, ci enunțiativ.
Conflictele de muncă nu reprezintă forță majoră. Nu este considerat
caz de forță majoră un eveniment asemănător celor de mai sus care,
fără a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea
obligațiilor oricăreia dintre părți.
- Partea care invocă evenimentul de
forță majoră este obligată să notifice cealaltă parte în
termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului şi să
furnizeze înăuntrul acestui termen dovezi necesare în acest sens. De
asemenea, partea care a invocat forță majoră este obligată să
informeze cealaltă parte cu privire la încetarea cazului de forță
majoră. În situația în care nu se face notificarea, partea care
invocă apariția evenimentului de forță majoră va răspunde
pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificării cu privire la
producerea/încetarea cazului de forță majora.
- Dacă în termen de 15
(cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forță
majoră nu încetează, fiecare parte a Contractului la Distanță va
avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a
Contractului la Distanță, fără ca vreuna din părți să
poată pretinde celeilalte daune-interese.
15. LEGEA APLICABILĂ. SOLUŢIONAREA
DISPUTELOR
15.1. Legea aplicabilă
- Contractul la Distanță va fi
guvernat şi interpretat în conformitate cu legea română.
15.2. Soluționarea Disputelor
- Părţile Contractului la
Distanță vor depune toate eforturile pentru a soluționa pe cale amiabilă
orice dispută decurgând din încheierea şi executarea Contractului la
Distanță.
- În cazul în care acest lucru nu
este posibil, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanțelor
competente din România, fără ca prin aceasta să se restrângă
dreptul Consumatorului în a recurge la modalitatea alternativă de
soluționare a disputelor, prin accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr/ şi/sau www.anpc.ro.
16. DISPOZIŢII FINALE
16.1. Aspecte generale
- Nulitatea oricărei clauze a Termenilor
şi Condițiilor www.tqm-group.ro, parțială sau integrală, nu
va afecta valabilitatea celorlalte clauze sau părți de clauze ale Termenilor
şi Condițiilor www.tqm-group.ro. Clauza inoperantă sau
nemenționată va fi înlocuită cu o clauză corespunzătoare
care, în măsura acceptabilă legal, se apropie cel mai mult de ceea ce a fost
intenționat sau, urmărind concepția şi exprimarea Termenilor şi
Condițiilor www.tqm-group.ro, se obține ceea ce se intenționează
după avizarea despre clauza lipsă sau inoperantă.
- Prevederile Termenilor şi
Condițiilor www.tqm-group.ro se completează cu dispozițiile
Legislației Incidente.
- Contractul la Distanță este
încheiat în limba română. Confirmarea către Client/Utilizator a
prevederilor Contractului la Distanță încheiat se face prin trimiterea unui
e-mail către Client/Utilizator cu confirmarea înregistrării Comenzii
plasate.
- Conținutul Termenilor şi
Condiţiilor www.tqm-group.ro este disponibil gratuit
Clienților/Utilizatorului la adresă URL https://www.tqm-group.ro/terms-and-conditions (link aici), unde
Clienții/Utilizatorii îl pot vizuali și tipări în orice
moment.
16.2 Dispoziţii pentru
Clienţii/Utilizatorii Persoane Juridice
- Prezentul punct din Termenii şi
Condiţiile www.tqm-group.ro şi dispoziţiile prevăzute în
acest punct se referă numai la Clienții/Utilizatorii care nu au calitatea de
Consumator.
- Vânzătorul are dreptul de a
rezilia Contractul la Distanţă încheiat cu un Client/Utilizator
nonconsumator în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii, cu
exceptia serviciilor sau cursurilor, daca prin contract este prevazut altfel.
Renunţarea la Contractul la Distanţă în acest caz se poate face
fără prezentarea cauzelor şi nu oferă motive
Clientului/Utilizatorului să aibă pretenţii faţă de
Vânzător.
- În cazul
Clienţilor/Utilizatorilor nonconsumatori, Vânzătorul are dreptul de a
limita metodele disponibile de plată, inclusiv poate solicita plata în avans,
integrală sau a unei părţi, indiferent de metoda de plată
aleasă de Client/Utilizator sau a prevederilor din Contractul la
Distanţă.
- În momentul predării de
către Vânzător a Produsului către Curier, Clientul/Utilizatorul
nonconsumator preia beneficiile şi sarcinile asociate cu Produsul, precum şi
riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a Produsului. Vânzătorul
în acest caz nu este responsabil pentru pierderea, diminuarea sau deteriorarea
Produsului survenite de la preluarea pentru transport până la predarea lui
către Client/Utilizator sau pentru întârzierile datorate
transportului.
- Nici Vânzătorul sau
angajații acestuia, reprezentanții autorizați și agenții
săi nu sunt răspunzători față de Client/Utilizator,
subcontractori acestuia, angajați, reprezentanți autorizați și / sau
agenți pentru orice fel de daune, directe sau indirecte, cu excepția cazului
în care prejudiciul a fost provocat intenționat de către acesta.
- În fiecare caz privind stabilirea
răspunderii Vânzătorului, a angajaților săi, a
reprezentanților autorizați și/sau a plenipotențiarilor,
răspunderea față de Clientul/Utilizatorul nonconsumator, indiferent de
temeiul său juridic, este limitată la valoarea Prețului din Contractul la
Distanţă.
- Toate litigiile apărute între
Vânzător şi Clientul/Utilizatorul nonconsumator vor fi supuse unei
instanţe judecătoreşti competente de pe raza localitatii unde se afla
sediul Vanzatorului.
- LEGEA APLICABILĂ. SOLUŢIONAREA
DISPUTELOR
Legea aplicabilă
- Contractul la Distanță va fi
guvernat şi interpretat în conformitate cu legea română.
Soluționarea Disputelor
- Părţile Contractului la
Distanță vor depune toate eforturile pentru a soluționa pe cale amiabilă
orice dispută decurgând din încheierea şi executarea Contractului la
Distanță.
- În cazul în care acest lucru nu
este posibil, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanțelor
competente din România, fără ca prin aceasta să se restrângă
dreptul Consumatorului în a recurge la modalitatea alternativă de
soluționare a disputelor, prin accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr/ şi/sau www.anpc.ro.
- DECLARATIA DE TVA.
Produsele livrate de vanzator sunt purtatoare de tva de 0 –
19%, conform prevederilor legale in vigoare.
- DATE COMPANII DIN GRUPUL TQM.
TQM GROUP S.R.L. sediul principal de birouri în
Bulevardul Ionita Sandu Sturza nr. 74, Bacau, România, tel.: 0234.519.200, fax:
0234.571.000, e-mail: secretariat@tqm-group.ro, înmatriculată în Registrul Comerțului București
sub nr. J04/174/2004, Cod Unic de Înregistrare RO16090646;
TQM HOLDING SERV S.R.L. sediul principal de birouri în
Bulevardul Ionita Sandu Sturza, nr. 74, Bacau, România, tel.: 0234.519.200, fax:
0234.571.000,
e-mail: secretariat@tqm-group.ro, înmatriculată în Registrul Comerțului București
sub nr. J04/905/2009, Cod Unic de Înregistrare 25998349;
TQM SERVICII INTEGRATE S.R.L. sediul principal de birouri
în Bulevardul Ionita Sandu Sturza, nr. 74, Bacau, România, tel.:
0234.519.200, fax: 0234.571.000,
e-mail: secretariat@tqm-group.ro înmatriculată în Registrul
Comerțului București sub nr. J04/379/2015, Cod Unic de Înregistrare
34348221.